Sunday, January 24, 2010

TAWARAN PENGHANTARAN PROPOSAL KAJIAN TINDAKAN 2010

Tuan Pengetua / Guru Besar,

SM / SK / SJKC / SJKT,

Daerah Hulu Selangor.


Dengan segala hormatnya, perkara di atas adalah dirujuki.


2. Sukacita dimaklumkan bahawa pihak kami ingin meneruskan usaha murni tersebut dalam usaha melahirkan guru-guru di daerah ini yang inovatif dan prihatin untuk meningkatkan mutu pendidikan di sekolah-sekolah.


3. Sehubungan itu, mana-mana guru di daerah ini yang berminat untuk menghantar kertas proposal kajian tindakan, mereka dipelawa untuk menghantar kertas proposal kajian tindakan tersebut dalam bentuk 2 proposal bercetak dan satu softcopy kepada Pegawai KBSR selewat-lewatnya pada 26 Februari 2010. Sebarang pertanyaan, sila hubungi pegawai meja, Pegawai KBSR di talian 60645986 / 1881.


4. Bersama-sama ini pihak kami kepilkan bahan rujukan, kriteria gred pemilihan 2010, format penulisan proposal kajian tindakan dan format muka depan proposal Kerjasama dan kecaknaan tuan dalam menyebar dan menggalakkan guru-guru di sekolah untuk menjalankan kajian tindakan amatlah diharapkan.


Sekian, terima kasih.



* Sebahagian daripada surat tawaran yang dihantar ke sekolah-sekolah pada 25 Januari 2010.

No comments:

Post a Comment

Makluman Penting Unit-Unit Pengurusan Akademik PPD Hulu Selangor

BERITA TERKINI PRIHAL AKADEMIK

BIJAK BESTARI ( Siri 6)


And treat them with humility, out of tenderness and mercy and pray (for them by saying): ?O Lord! Be merciful to them as they cherished and reared me when I was a child .

(Surah al-Israa', 17:24)